неділя, 3 жовтня 2021 р.

Акція «Перевір своє літературне здоров'я»

У наш час здоров'я – це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища. 
Здоровий спосіб життя сьогодні – це вимога часу. Бути здоровим – це актуально, модно і престижно. 
Але не всі знають, що за допомогою книг також можна поліпшити своє здоров’я: зняти стрес, знизити тиск, нормалізувати сон, втамовувати інтелектуальний голод, покращити настрій і багато чого іншого. 
І ось до Всеукраїнського дня бібліотек працівниці бібліотеки-філії №2 на абонементі відкрили пункт «Швидка бібліотечна допомога» та провели акцію «Перевір своє літературне здоров'я»
Бібліотекарки до свята підготували «торт», на якому всі бажаючі змогли пройти «діагностику» і встановити свій літературний «діагноз»: 
Краєзнавчий тиск 
Літературна лихоманка 
Травматичний детектив 
Казковий грип 
Історична ангіна 
Алергія на періодику 
У якості ліків фахівці бібліотеки прописували відвідувачам відповідні «захворюванню» книги.
Ось рекомендації з лікування:
Вітамінний салат з романів 
Фреш з періодики 
Запіканка з детективів 
Фантастичний коктейль 
Заспокійливий чай з теплих історій 
Казкова терапія
Історичні пігулки 
Хороша книга, улюблений автор і лише кілька сторінок, і ви почуватиметеся набагато краще. Книга здатна творити дива. 
Тож запрошуємо усіх бажаючих завітати до бібліотеки-філії №2 «перевірити своє літературне здоров'я» та взяти книгу для читання.
Будьте здорові!

Немає коментарів:

Дописати коментар