середа, 7 березня 2018 р.

«Він був, як полум’я, його рядки – переживуть віки»


Він був як полум’я. Його рядки
Дзвінкі і небезпечні, наче криця,
Переживуть і жито, і пшеницю,
І хліб, і сіль, і війни, і віки.

Тарас Шевченко – це вічний вогонь, що ніколи не згасне в серцях нашого народу. Його творчість – це святиня, якою дорожить і пишається український народ.
Напередодні дня народження поета учні 14 і 35 груп ДНЗ «Хмельницького центру професійно-технічної освіти сфери послуг» відкрили березневу сторінку життя і творчості великого Кобзаря під назвою «Він був, як полум’я, його рядки – переживуть віки».
Учні читали вірші Шевченка «І виріс я на чужині», «Думка», «Думи мої, думи мої», «Світає, край неба палає». Із особливим трепетом прозвучав «Заповіт». Працівники бібліотеки-філії №2 розповіли історію написання цього вірша, цієї пісні-гімну.
Наприкінці заходу присутні взяли участь у грі «Яким був Шевченко?», підбиравши прикметники, які, на їх думку, характеризують поета.
«Невмируще слово Шевченка особливо важливим і неоцінним є сьогодні. Це наш дух, наша совість, наше минуле, сучасне і майбутнє», – підсумувала вчитель Оксана Павлишина.
Учні переглянули книжкову виставку «Тарас Шевченко – геній і пророк», присвячену вшануванню пам’яті поета.

Немає коментарів:

Дописати коментар