вівторок, 24 квітня 2018 р.

Я мріяла, що в Україні мене почують…


Її пісні, немов душа народу,
Прислухайся до них і серцем доторкнись.
У світлу пору і в часи незгоди
Вони звучать як музика весни…
Сьогодні ім’я Квітки Цісик, американки українського походження, широко відоме у цілому світі. 
Щоб згадати цю прекрасну жінку, співачку працівники бібліотеки-філії №2 підготували ювілейний портрет «Я мріяла, що в Україні мене почують…».

Під час якого мешканці геріатричного пансіонату для ветеранів війни і праці ознайомилися з життєвим шляхом та її творчим доробком. Усі присутні мали змогу прослухали найкращі пісні Квітки Цісик: «Пісня про рушник», «Черемшина», «Два кольори», «Журавлі», «Я піду в далекі гори», які зачаровують казковим звучанням. Її неповторний неземний голос, здається, лунає з піднебесся…
Лине «Пісня про рушник» і усі підхоплюють знайомі слова, а душу переповнюють спогади про дитячі і юнацькі роки.
Творчість Квітки Цісик, доводить, наскільки багата наша культура і заставляє гордитись словосполученням «я українець».



Немає коментарів:

Дописати коментар