четвер, 12 жовтня 2017 р.

Творча душа маленького художника

До Дня художника в Україні і в рамках засідання клубу «Гармонія» в бібліотеці-філії №2 відкрився мистецький вернісаж «Творча душа маленького художника».
Образотворче мистецтво є однією з найдовершеніших форм діяльності людини. За допомогою своїх робіт художник передає внутрішні переживання та красу навколишнього світу.
«Малювання для мене – це засіб виразити свої емоції, думки і відобразити на малюнку те, що я відчуваю, а не можу сказати. Якщо у мене гарний настрій, то мої роботи веселі в теплих і яскравих кольорах, а коли на душі сумно – в холодних.  Взагалі малювання для мене – це справжнє задоволення», – поділилася юна художниця Тетяна Корчинська. 
Талановита дівчинка навчається у палаці творчості дітей та юнацтва, відвідує гурток «Юний художник» і є активною читачкою нашої бібліотеки.

Немає коментарів:

Дописати коментар